سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دانلودپی سی
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content



طراح قالب

محمد رضا نخعی DP30.LXB.IR


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.نظر یادتون نره .یرای سفارش تبلیقات در سایت با شماره تلفن 09370679132.تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» دانلود مرورگر Google Chrome 16.0.912.77 Final

Google Chrome 16.0.912.77 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.

www.Clickkon.com


 


نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط محمدرضانخعی | لينك ثابت |
» دانلود مرورگر Mozilla Firefox 9.0.1

این روزها و در بازار گرم مرورگرهای اینترنت ، احتمالاً شما نیز در انتخاب یک مرورگر خوب با سرعت و امنیت بالا و همچنین محیطی ساده و زیبا سردرگم شده اید. به جرأت میتوانیم بگوییم Mozilla Firefox 9.0.1 بهترین انتخاب برای کسانی است که در کنار امنیت بالا دنبال محیطی جذاب و ساده میباشند. فایرفاکس هم اکنون با سیستم عامل های 32bit و 64bit سازگار می باشد که یعنی روی تمامی توزیع های لینوکس به خوبی کار می کند. می توان گفت بهترین تجربه مرور اینترنت را با این نرم افزار خواهید داشت زیرا این نرم افزار دارای کارآیی، امنیت و امکانات شخصی سازی بالایی است. بیش از 5000 افزونه برای شخصی سازی مرورگر ، امنیت کامل در برابر حملات فیشینگ ، ویروس ها ، تورجان ها و نرم افزارهای جاسوسی و پلتفروم قدرتمند باعث محبوبیت این نسخه از مرورگر شده است. رابط کاربری آن زیباتر و کار با آن ساده تر از نسخه های قبلی شده است. پلتفروم جدید Gecko آن برای شما امنیت بیشتر و سرعت بالاتری را فراهم می کند پس اگر به دنبال یک مرورگر مناسب و امن برای گشت و گذار در اینترنت هستید ما به شما فایرفاکس 9 را پیشنهاد می کنیم

برخی از قابلیت های جدید Mozilla Firefox 9.0.1 Final :
- بارگذاری سریع تر صفحات وب
- استفاده کمتر از حاقظه رم (Ram) کامپیوتر
- افزایش سرعت در راه اندازی
- کارکرد بهتر اسکرول بار
- بهبود هماهنگ‌ سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- بالا رفتن سرعت رابط کاربری
- قابل نصب بر روی تمامی سیستم عاملها (Linux ، 7 ، XP و...)

- و ....

www.Clickkon.com


 


نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط محمدرضانخعی | لينك ثابت |
» دانلود مرورگر شاهین سیاه BlackHawk Web Browser 2.0.195

یک مرورگر اینترنت قوی به نام BlackHawk Web Browser 2.0.195 را برای شما عزیزان در سایت کلیک کن قرار داده ایم. این مرورگر بر اساس هسته ی اصلی مرورگر های محبوب گوگل کروم و فایر فاکس ساخته شده است. طراحان این مرورگر اینترنتی سعی کرده اند ویژگی های اصلی این دو مرورگر یعنی سرعت گوگل کروم و قابلیت های عملی فایرفاکس را با یکدیگر ادغام کنند تا مرورگری قدرتمند حاصل شود. مرور صفحات وب با این مرورگر با امنیت بسیار بالایی صورت می گیرد و نگران امنیت داده های خود نخواهید بود.

www.Clickkon.com


 


نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط محمدرضانخعی | لينك ثابت |
صفحه قبل 1 صفحه بعد

»